老祖宗語錄: 日久見人心

雖然孤羊仔唔識好多人,不過,係呢度的確都見識唔少。平時有啲好似好正義;有啲好似好諗善,有啲好似好公道,實際上個個都係自私,仲有個貪得無厭既心,原來只是平常隱藏得好。即使以前舊公司都有相同人性,不過我絕對相信貪心極有限。因為,個個都係為公司好,大家都相信公司好,大家好。大家都知道顧客對公司既重要性,所以無論用幾多投資,大家都唔會有唔滿意既心態,完全覺得係正常。

不過,係呢度就異常,Training Room 有新顯示器,竟然有人能夠要求對換!!! 原因係 : “都唔係成日有Training,啲機放係度浪費。” 哈,呢啲係關乎企業對顧客既服務,而且大公司都要有體面既設施嘛。傻既都識喇,何況身為老僱員,點會唔明㗎?!假如有需要,咁咪自己申請囉。點解要貪Training Room 呢 ?!難為佢平日仲充滿正義咁…唔知會唔會有精神分裂??

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感 and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a ReplyCancel reply