嚇死

見到同事部IPHONE因為無做BACKUP,用左成個星期重新安裝…總之就沮喪。羊咩呢個”蘋果生手”唯有又學人做所謂備份。

好好安裝ITUNES,檢查無其他SETUP,又開個全新資料夾,希望一TAKE過備份。十分鐘完成,又快又好噃,裝吓資料夾又有檔案,諗住一切正常。突然有個 DIALOG BOX 出現,問要唔要TRANSFER PURCHASE,如果唔係就刪除啲”PAID APPS”。嘩,可大可小,羊咩啲中醫APPS,價值不菲,最怕要再次買過又要裝過。咁咪答OK囉…嗯,五分鐘過去,十分鐘過去,十五分鐘過去,二十分鐘都過去…咦,有啲唔妥,咁耐既?…終於…完成嘞。睇一睇,哇哇哇,啲APPS消失得無影無蹤,剩番啲原本既APPS!!!雖然呢兩日係小寒,溫度得10至15度,然而都唔及呢一刻個心冷左大半…正所謂,冷得我騰騰震…好在好在,羊咩呢十幾年既冷酷電腦人生涯唔係浪得虛名。冷靜吓,又再裝吓BACKUP資料夾,有檔案咕喎,橫豎都唔見左啲APPS,不如搏一次睇吓個BACKUP WORK 唔WORK。又等五分鐘…十分鐘…十五分鐘…終於…又完成嘞。登登.登.登.哈,又好彩噃,見番全部APPS,救得番…救得番,不過個心經已掉左落地咁…嚇死!

呢個故事教訓羊咩,無事唔好亂咁BACKUP,尤其是人稱超”USER FRIENDLY”既蘋果裝置。哎呀,真係要拍拍心口…拍拍心口…

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感. Bookmark the permalink.

Leave a ReplyCancel reply