金枝玉葉II

今日睇電影金枝玉葉II,母親大人突然問張國榮同梅艷芳係咪同一年(2003)過世,唉,真係天妒英才?雖然羊咩唔係佢地FANS,但係想起都好感觸,好惋惜。尤其是梅艷芳,佢既舞台魅力,細緻既演技,到今時今日都無人可以替代,亦絕對相信將來都唔會有。因為唔會再有一個四歲既小朋友為養家而去荔圓表演,一直唱歌到四十歲…訓練出無懈可擊既唱功!

導演:陳可辛  主演:張國榮/袁詠儀/梅艷芳  
故事:女扮男裝的小歌迷林子穎(袁詠儀)混進樂壇,幾經波折,終與金牌監顧家明(張國榮)結為一對性別模糊的愛侶。穎受家明的愛情與事業滋潤,竟奪得最受歡迎男歌星獎,鋒頭一時無兩,兼且騎虎難下,性別真相,公佈無期。傳說中的百變巨星方艷梅(梅艷芳)重出江湖,但吃驚的是她和林子穎竟發生感情……

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感. Bookmark the permalink.

Leave a Reply