壞蛋羊

今早被驟然夢見的情境驚醒: 羊咩正在弄哭自己一個一起生活七年既朋友。人係有報應。羊咩雖然無做過壞事,不過面對MY,實在有說不出的歉意。同佢由HIGH SCHOOL到大學足足七年都一齊生活,雖然不能夠說得上邊個照顧邊個,感情卻一直都好深厚。可惡既係,羊咩竟然係一個忘恩負義既混蛋!一直,MY好寵護羊咩,連羊咩不可理喻既壞脾氣都忍讓。有時候,羊咩懷疑自己有沒有虐待之嫌,雖然只是精神上罷了,不過都是不可原諒的…少年時候,從沒有想過幸福唔係必然,只是不停地挑戰 MY 既底線,直至沒有轉彎餘地…

唉唉唉,到此刻,羊咩深感懊悔沒有好好關心 MY。否則,以我們的感情,之後幾年不會連她自己失意時候,都沒有找羊咩。可見羊咩真是令MY好失望…對不起,朋友!

但願,將來羊咩有機會可以補償。

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感. Bookmark the permalink.

Leave a Reply