食物的迷思

唉,有啲唔捨得添。係啦,班中醫營養學昨晚係最後一堂,咁就過左十五個月,五個單元咯。其實,無論係中藥或食療,呢科真係令羊咩認識好多關於食物嘅性質同作用。無論飲食養生、還是疾病食療,坊間都充斥著各種專家意見或個人經驗談,然而呢許多的內容顧此失彼,亦欠缺堅實的科學基礎,好多時令羊咩無所適從。最後呢班中西營養食療,唔只詳盡介紹各種營養素的生理影響、吸收代謝、交互作用、以及要如何適當地攝取,尤其係破解好多食物的迷思。感謝MISS S.CHUNG嘅悉心教學!

希望第日有機會再見佢束靚靚馬尾啦,嘻嘻!

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感, 學神羊咩 - 中醫、營養學. Bookmark the permalink.

Leave a Reply