哈,咁都得?!

堂堂聖保祿學生,真係唔知啲同學可以咁茅咕喎!JK拍羊咩打羽毛球,竟然可以咁樣輸比西瓜醫生同士多啤梨豬?!天呀!faint2

話說,4隻豬有日心血來潮,想做吓運動,唔想次次都係食、食、食咁,於是訂左屋企會所羽毛球場活動吓咁啦。大家都好興致勃勃㗎,簽到啦,換衫啦,擾攘一完輪就入場,咦,見到工作人員拉住個網行出來,諗住跟住佢行就係啦…行行吓唔對路,入左去個壁球場嘅?忽然,醒起西瓜醫生話,個場會比平常康文署細…說時遲,那時快,工作人員經已搬好網入場,原來唔只係細,仲係壁球場改裝嘅添!啊…OOO

無論如何,一場嚟度,當然照打波喇,最多咪”就”住打。本來都以為幾隻豬切磋吓,點知話要計分。都無所謂啦,哈,咁就出事嘞! 呢球又撞牆身、一分無左,個球又撞牆腳、一分又無左…,最犀利係場地又無前線,西瓜醫生嘅”影都無”嘅開球,真係前又估唔到,後又估佢唔到。好嘞,到對家,撞牆噃,一分啦,又唔係喎,玻璃門腳唔係牆;第二球嘞,撞天花,一分啦,又唔計喎,再開過…面對唔怕煩只要唔輸一分嘅師奶同學,橙同蘋果豬都只好用有限嘅聲音爭取吓,無奈嘅;只好認輸…絕對嘅挫敗感不期然慢慢升起…唉…真係天外有天,人外有人,茅有更茅!sweat

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感 and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to 哈,咁都得?!

  1. 518smartmonkey says:

    咁大篇文章解釋自己同JK點解輸波俾我地紅粉佳人隊?嘥氣啦!跟本原因就好明顯…衰輕敵!有無聽過龜兔賽跑故事呀!哈哈!這個敗績會永遠都存在你羽毛球賽紀錄中,一生一世都陪着你走…呵呵呵!

  2. 518smartmonkey says:

    仲有做乜整隻咁醜樣icon俾我,果然嫉妒我聰明可愛,快啲換咗佢!

  3. 呢個 icon 得未?

Leave a Reply