有話題!

星期日晚,本來唔想出街食晚飯,不過又買咗個iPAD mini套比佢,成兩個月都放喺度,好似唔係咁好。呢晚,莎莉帶咗羊咩去 A La Maison : 食物就一般啦,服務又係一般,不過,可以靜靜咁傾吓囉。

羊咩呢晚好唔認真咁答問題,原來可以咕喎。仲有,我地竟然係有共同話題!哈哈,成晚係咁講翠如BB嘅節目,由”地平線上,這個世界那些人”、”那些人的故事”、”走過浮華大地”、”師父明白了!”講到依家,”走過浮華大地 亞洲篇”,傾吓講吓咁就一晚,好耐未試過喇!多謝黃脆魚!

ipadminiback

ipadminicover

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感 and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply