做個合格嘅聆聽羊

Long talk羊咩其實好佩服啲同學呀,朋友呀!每一個都有佢地嘅問題,正所謂,家家難本唸的經。但係,佢地又可以處理得頭頭是道,總之就係攪得掂啦。父母嘅期望,子女嘅依賴,另一半嘅配合,事業上嘅要求,真係少啲精神,能量都唔掂。風平浪靜都好啲,一有咩野事,就認真棘手!(羊明白自己係極其幸福,無咁多嘅範疇要管理,感謝上主!)

希望個個都有開心快樂嘅生活,事情件件都順順利利。

雖然羊咩唔能夠擔擔抬抬,不過好願意做個聆聽者。如果有咩野想呻,羊咩隨時都得㗎!情緒要舒緩下,條氣要順吓,咁先唔會邊度邊度硬晒㗎嘛。嘻嘻,透露咗別人啲私隱添!總之,努力,加油!

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感. Bookmark the permalink.

Leave a ReplyCancel reply