2014最喜歡電視劇

使徒行者

監製:文偉鴻
編審:葉天成、梁恩東、伍立光
演員:苗僑偉、佘詩曼、林峯、陳敏之、許紹雄、江美儀、沈震軒、梁烈唯、梁靖琪、韓馬利、鍾景輝、呂珊、鄧健泓、高海寧、貝安琪

“刑事情報科總督察卓凱(苗僑偉飾)因同袍好友離奇死亡,發現與死者一直聯繫的五名臥底全部失蹤,由於他們掌握高度機密,關係著警隊核心人物甚至整個社會安危,卓凱決意追尋,終找到其中一名失蹤臥底,正是浴足店老闆丁小嘉(佘詩曼飾),小嘉為要恢復真正身分,答應卓凱潛入黑幫,並刻意接近外圍賭博集團紅人薛家強(林峯飾),…當小嘉越發接近真相,卓凱突然叫停,廉政公署的莫羨昕(陳敏之飾)插手幹預,卓凱因而認識其姊莫羨晴(江美儀飾),適逢黑幫頭號人物覃歡喜(許紹雄飾)此時出獄,其助手連浩勤(沈震軒飾)的做事手法亦引起卓凱的注意,黑白兩道身分交錯複雜,人人皆宣稱為正義而戰,但真正的正義又是誰來主宰?”

部戲就破唔到收視紀錄,不過都無損佢嘅口碑!緊張,刺激,幽默,當然都有啲啲煽情。呢部絕對有誠意嘅戲,除咗主角外,其他配角都有發揮嘅場口。呢套戲應該係三哥嘅代表作之一,溫暖而又執著,同時又不動聲色的神秘和隱忍的CIB總督察。”變節”的卓sir上演最大反轉,原來他才是傳說中的第六個臥底。最估唔到係卓Sir “CHOK”到連爆SEED都要企埋一邊!

林峰飾演的爆SEED拋棄了憂鬱沉重的模式,反而做一個不裝酷又市井的臥底。呢個角色對於演技不見突出嘅林峰,無疑讓他擺脫只賣”CHOK”嘅形像。佘詩曼飾演一個市儈卻又重情義的臥底…睇佘詩曼演戲,要睇小表情,小細節的處理。比如,屁股被釘子釘,睇表情,實在太到位。釘姐跟三哥的對手戲,跟歡喜哥、爆seed,仲有跟三個阿媽的對手戲都精彩到呢,唔睇唔得囉…演技就係咁…輕輕妥妥地飛甩現役花旦幾條街…

LineWalker-1

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感, 咩情咩趣 and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply