離家出走

朋友又情海翻波,前兩晚已經一次,今晚又嚟…羊今次走唔到,唯有招呼到羊咩窟休息一下。唉…唔知點算好…

其實, 羊都試過比人掉低,自己走咗去㗎。不過,羊係TB,係有責任追番人地嘅。不過羊就好似無試過走咗去掛?真係唔記得啦喎。不過,點都好,走咗去,係咪有啲逃避?其實,分開住,少啲見住,會唔會少啲爭執?嘗試諗吓辦法改善吓,減少啲為小事嘈嘅機會。搵番拍拖感覺先,慢慢適應大家生活節奏,再搵對嘅時候一齊住番,得唔得呢?

羊承認係有啲情意結,有你哋先有今日咁開心嘅羊,所以,唔多唔少都想你哋好好咁,嘈少啲,開心啲。羊唔想多事,不過,見你哋咁,有啲可惜囉。唉,羊都只係路人乙,點行落去,都係你哋兩個人嘅事…

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感 and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply