失望,好失望…

部戲,好難得可以見番大部分嘅原本演員,感動。
演員,好戲,恰到好處。
場景,好靚;音樂,超配合!
劇情,一塌糊塗!

知道要電影拍到電視劇係無可能,一來時間,二來係唔同嘅媒體,有唔同嘅重點。唉,不過個導演睇高咗自己囉。

其實,要感動人,只要捉重點,一絲絲線觸動人心就得啦。唔需要有咁慘,得咁慘嘅。死人、車禍、山崩、自殺、失憶、腦瘤…嚇唔死人,都笑死人。炒雜菜,咩野都炒埋一碟…

羊,當然唔識點拍戲,不過都明白,電影用鏡頭故事,唔係不停咁用人,劇情,對白去交代…都唔係電視連續劇,又唔夠時間。最後,咪得個亂,故事零碎,講講吓呢度,又可以講咗第二條線,剛剛培養好個情緒,轉個鏡頭就講第二樣野,都唔知想講啲咩野。

身為粉絲,見到初哥哥,君好,琪琪,超多大頭SHOTS,其實最基本要求已經達到。不過,見到部戲變成咁,有好演員又…唉,有啲不吐不快啫。

20150814060713387

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感 and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a ReplyCancel reply