當孤單已經變成一種習慣…

作為獨一無二的存有者,人都是孤單的。但人存在的弔詭就在於既渴望親密關係而又追求獨立。沒有人能替別人取去苦楚,人更不能逃避孤獨面對死亡。

孤單的種類

精神分析專家將孤單分類為下列四種:
1. 存在性的孤單:我們存在這世界就必須面對無法控制的限制,例如多數人是單槍匹馬地來到這世界上而死時是孓然一身。
2. 創造性的孤單:有時候人會為自己創造寂寞。例如當我們需要專心時或者需要獨處時。
3. 社會性的孤單:雖然多數人是形單影隻地來到這世界,但人人都需要「歸屬感」,需要與他人建立親密的關係、被他人接納、支持。
4. 情緒上的孤單:這一類的孤單是一種主觀感受,一方面缺乏正面的情緒,另一方面感到迷惘、寂寞等感受。這一類人常常會有類似於「相識滿天下,知心無一人」、「此身雖未死,寂寞以銷魂」等的矛盾感受。

但,寂寞,原來也是一種尊嚴,自愛的其中一個功課,就是要學習在寂寞裡自處。

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感. Bookmark the permalink.

6 Responses to 當孤單已經變成一種習慣…

  1. supersonic says:

    朋友,你好應該搵番個伴啦!唔好再講啲咩野除卻巫山不是雲啦,好老土呀!

  2. 哈哈,好老土咩?唔覺喎。不過,您誤會晒啦!我唔係要個伴,只係扮吓思考家啫。羊,好享受依家嘅一切喎,唔想要任何改變!多謝關心!

  3. supersonic says:

    我覺得你自欺欺人多啲囉,有個人陪吓你唔好咩?

  4. 有”有”嘅好,亦有”有”嘅煩。大家都為我好,不過,就係唔想囉。除咗打波要搵波友,其他,我仲可以嘅。雖然我朋友唔多,都有啲可以一齊飲飲食食嘅!再一次多謝關心!

  5. supersonic says:

    你真係好石頭! 你個EX係咪真係咁不能取代??

  6. 哈哈,唔答得咕喎,朋友!遲啲見面再詳談啦!

Leave a Reply