改變,要改變!

羊,終於都轉了髮型師。心,十五、十六…不過,要做嘅,點都要做。年前要做嘅,已經拖到依家,唉,…羊唔想無咗個朋友。二月尾,馬經理介紹咗個同佢剪咗又係十幾年嘅師傅,本來諗住差極有限,不過,試過之後先知原來馬婷嘅要求出奇地唔高。頂住個尷尷尬尬頭,再隔多三星期,又試小馬嘅介紹,今次終於似模似樣嘞。其實,羊,廿幾年啦,習慣晒JK嘅剪法。一下子轉變,又係有啲戰戰驚驚嘅!不過,真係又唔錯喎。一個小時做完,連剪,連洗,連吹!正!仲要唔貴。不過,見 Stylist 都小心,仔細嘅,剪得羊整整齊齊,但都要睇吓三星期後個頭變成點。仲有呀,佢好似都係有啲嫌棄羊唔肯搽野喺個頭…。

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感. Bookmark the permalink.

Leave a Reply