納悶的日子仍然持續著…

其實,羊知道嘅,關於同JK嘅事的確時不時影響緊羊嘅心情,尤其是見完其他同學之後。雖然,羊一直都覺得暫緩一下嘅關係會好啲,不過,時間係咪長咗啲呢?咁大個人,係咪要睇開一啲呢?羊唔認為轉髮型師有咩野問題,可能羊嘅處理方法唔好。如果喺我哋關係好嘅時候,提出轉髮型師係咪好啲?唉,但係剪咗咁耐,真係唔知點開口喎。諗來諗去,也許事情都係一樣結果…

其實,羊都唔只一次話過啲頭髮剪唔齊,可惜,無人重視。或者學王醫生咁講:羊表達能力有問題? 不過,算啦,依家都唔係唔好嘅,起碼剪得唔好,羊可以話吓莊先生,點樣佢都要聽吓意見。雖然,連王醫生都睇唔出羊嘅髮型有咩野唔同,不過,起碼都唔太差,再無人話羊個頭唔齊先喇!

喂,羊,醒啲!

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感. Bookmark the permalink.

Leave a Reply