多多無好人

本來以為某舊同事係以事論事嘅人,原來唔係,無論任何人都係會講風涼話。話說最近有幾部DELL機有啲事,某舊同事就幸災樂禍咁話,好在佢揀咗蘋果機,咩嘢事都無!做人真係要公平啲,之前某舊同事都係用DELL機啦,仲兩部添,用到過保養期都無事無幹,點解依家會咁講呢?公司90%以上嘅同事,用咗幾代DELL機,除咗嫌啲機笨重,都無發生過事,只係最近更新咗啲軟件先有事。更何況,個個事例都唔同,點可以咁講說話㗎?!

當然,年中都有兩,三部要更換硬件,不過,下一個工作天就搞掂喎,蘋果,可以咩?

羊呢,真係覺得同某些人做唔到朋友,真係無損失㗎。咁多年來,羊好多時候都依靠感覺同人做朋友,不過,為免有偏見,都有跟住”路遙知馬力,日久見人心”嘅宗旨,比機會自己去了解新、舊認識嘅人深啲、全面啲。慶幸,自己嘅本能感覺真係幾準確㗎。

所以囉,到今時今日,羊身邊傾得吓偈嘅,都係同羊有一樣嘅價值觀,雖然唔可以話我哋係正常人,不過,總之都唔係壞人,都係心地好嘅。

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感. Bookmark the permalink.

Leave a Reply