尾聲…

今晚,終於上埋中醫營養學最後一個單元。今次係一位年輕女中醫,不過佢又係註冊營養師噃。比較之前幾位講師,MISS鍾算唔錯㗎嘞。說話乾淨俐落,節奏明快,又有清楚既筆記,咁多個,佢已經係第二好,最好,當然係陳耀南老師啦。雖然只是第一堂,已經都有唔少既新知識同經驗分享,真好!總勝過上一課既江先生,講左等於無講,咁”生活”,咁”宏觀”,羊咩真係接收唔到。

今個課題會集中於中西方醫學對營養學既觀點。MISS鍾就似乎偏重西方營養學,不過有三十個小時,要慢慢學習研究。或者遲啲要溫翻啲中醫基礎/中藥,對比一下,可能會吸收多啲,明白多啲。無論如何,有個好開始,總是好的。

努力,加油!

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 學神羊咩 - 中醫、營養學. Bookmark the permalink.

Leave a ReplyCancel reply