衛斯理五十歲喇!

其實,羊咩係由 “訪客” 開始睇衛斯理嘅。中一暑假去小學同學屋企玩,見佢成屋都係書,就忍唔住逐行逐行咁睇吓有啲咩野書。咁,就發現左一排大約十幾本嘅衛斯理系列,其中一本叫”訪客”。越睇越放唔低手,最後就問同學借返屋企…就係咁迷上左科幻小說嘞!之後就一本本咁買番衛斯理之前嘅小說。不過,羊咩只買左由一到四十幾就停左。一直到依家有電子版,先逐本睇番,但都未睇完晒145本。雖然,到後期,係有尐公式化,好似:好在佢有咁多年嘅中國功夫根底,所以幾乎係能人所不能;又或者大部份奇異事都有可能同外星人有關…不過,寫左咁耐,重複係避免唔到喇,145本喎。

…1963年3月11日,倪匡以衛斯理筆名撰寫的小說《鑽石花》首日連載,之後共發表145個不同故事。今年衛斯理面世五十年,香港書展會有相關的大型展覽與座談會。【太陽報專訊】

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感. Bookmark the permalink.

Leave a ReplyCancel reply