信自己

一直,羊咩都成日比人話,個人主觀強,對人有偏好,又唔被買好,成日拒人於千里之外,咁對別人對自身都唔公平。所以囉,羊經常提醒自己,要客觀尐,比啲時間,唔好太快,太心急下定論。不過,經過咁多年嘅體驗,羊咩開始覺得真係要信自己嘅本能。

話說,最近公司同事間發生爭端,本資訊科技部就癲咗咁搵人,搵證據,總之做到唔係我地嘅錯喇。連羊咩都牽連埋…原來係有人唔認真睇電郵,亂咁答,最後又發覺自己吃虧咗,唯有自圓其說,推向別人身上,話自己咩都唔知。哈,咁唔好運,撞上個麻煩資訊科技部人,兩雄相遇,有排煩!

羊咩一直對呢位同事有所保留,一早就經已保存資料,所以依家被牽涉嘅人通通無事發生。其實問點解,羊咩都唔知㗎。不過就係對此人無好感,覺得唔可信囉,所以一直保持距離。從來都係一句起兩句止,無多句,都幾冷冰冰㗎!

事實又一次證明,羊嘅感覺係準確嘅,問題發生係遲早嘅事。羊咩,要信自己多啲!

Be Confident

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感. Bookmark the permalink.

Leave a ReplyCancel reply