修理好番嚕!

門口大櫃早一排都有啲唔妥,終於前個禮拜就…咁囉。

本來都唔知點好,個櫃好地地無理由換個新,雖然都用咗十三年有多。啲層板都有啲攣,背面嘅木板又有啲鬆,不過,整體仲用得唔錯,唔想郁啲就製造垃圾啦。

Hea咗幾日,都未知自己想點,就上網睇吓有冇維修之類。本來都無期望有啲咩嘢適合嘅選擇,哈,又搵到喎,有個CALL師傅app。昨日落單,今日,師傅咁就換晒兩度門上下嘅轆,修理好啦。YEAH! 雖然唔知收費算唔算高,羊一向都無啲價格意識,不過師傅嘅工作態度良好,又帶齊工具,又快手。最重要係,做好佢要做嘅維修,本羊呢,就覺得合理嘞,係咪?
櫃呀櫃呀,比羊用多五,六年得唔得?

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感. Bookmark the permalink.

Leave a ReplyCancel reply