終於都去左喇!

前一些日子,本來同事們已策劃到大澳一天遊,可惜推遲、推遲又推遲,一直都再無消息。最後,羊咩放假時候跟樓上鄰居Auntie AGNES同佢幾十年老友Auntie ROSE一齊去左嚕!

我地 12:00 由跑馬地出發,搭港鐵在東涌站落車, 然後係東涌站旁邊的巴士總站,搭新大嶼山巴士11號前往大澳(全程大約30至40分鐘),之後再乘小船直接去大澳文物酒店( 舊大澳警署)食午餐(下雨天收HKD10一位)。風平浪靜,正!

雖然當日係落住毛毛雨,不過我地食完午餐後,正想慢慢行返去巴士總站,雨停左!景點:洪聖古廟,關帝古廟,楊侯古廟,大澳市場,大澳天后古廟(北市天后古廟),大澳新村天后古廟(鹽田天后古廟)。

羊咩當然無買手信啦,有好多選擇㗎: 蝦膏、蝦醬、鹹魚、海味、魷魚絲、紫菜、爆膠、蝦乾、蛋黃、髮菜、化痰止咳的甘桔、貝殼手鍊頸鍊、珍珠鍊、雞泡魚、貝殼風鈴、貝殼哨子等。

因為陰陰天,唔多小食店開,不過都有: 雞屎藤、糯米滋、南瓜茶果、魷魚乾等,可惜未能見到出名的炭爐雞蛋仔…。

4 / 16

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感 and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a ReplyCancel reply