老花疑雲

上星期剛剛開始咗中醫食療第二部分:人體生理生化。羊咩一聽個名就有尐頭暈,點知上上吓堂,發覺自己睇完幻燈片再睇尐筆記有啲矇,閉上眼,再睇多次,又清楚番啲;再試幾次都係咁……睇嚟羊咩要加入老花行列…係唔情願之下,都約咗驗吓老花有幾嚴重。忐忑不安咁由星期四等到星期六,終於見醫生啦。左驗吓右驗吓,成個小時後,結果係: 羊咩散光深咗25度囉,眼睛肌肉開始有尐退化,其他尐眼底血管改變唔大,尐飛蚊症狀維持不變…不過都要有心理準備,明年可能會開始有老化症狀…唉,唉,唉,小羊要變老羊喇!

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感. Bookmark the permalink.

Leave a ReplyCancel reply