太極第一堂

星期六,終於都開始左太極班嘞。雖然前一晚既紅酒令羊咩一整天都頭赤赤,不過都支持到…(唉,下次點都要問清楚酒來自何方,真係唔講得笑。其實,如果可以,羊咩真係唔想再飲酒咯,得不償失。)

一小時既教學,用左一半做熱身,剩下時間就教左兩式:1、預備式 2、太極起式。不過只係太極式站立都好難,練習左成五分鐘: “預備式身體正直站立,兩腳分開大約有一拳頭空間,兩膝微屈,腳尖外撇。周身放鬆,澄心斂神。兩臂自然下垂,緊貼兩大腿外側,縮肚含胸,下頷微收。” 老師話要練習站立,有咁耐得咁耐。

仲有FOOTWORK,即係下盤,都練到腳軟…”身體重量緩慢下落於右腳,右膝微屈落實,使左腳成虛,腳跟略上提。左腳提起,向左平移一步,腳跟下落點地,左腳尖慢慢向右九十度移,重量依然放在右腳。未練得十分鐘就已經腳震震…. . . 今次弊傢伙嘞!

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感 and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply