五月之星上集

今早一覺醒來,精神竟然唔錯。以為昨晚成兩點先瞓,今日一定好累,原來仲好好地。羊咩唔敢飲太多啲香檳,飲左兩小口咁…反而紅酒就飲左一杯多啲。不過 KAM 就可能飲多左香檳,有啲上腦,唔知今日點呢?

“小團圓” 個名就幾親切,可惜唔多適合羊咩口味。不過,其他人食得開心,點都值得一試!昨晚係其中一位五月之星 AMI 嘅生日晚飯。環境確實唔錯,又有卡拉OK提供,當然少不了JK既表演啦。不知不覺唱夜左,好在 AMI 都可以陪唱一陣。其實羊咩真係唔多識唱歌,來來去去都係CARPENTERS,AIR SUPPLY,LAM 同譚詠麟…嘻嘻。JK就犀利,新、舊、快、慢歌都難唔到佢,我地既三項鐵人嘛。講真,好多事情都難唔到佢。唉…如果真係無事難到佢就天下太平啦。

朋友,如果您有探訪羊咩,都知連咁乏味既羊,都可以遇上好多有趣既人同事。世界咁大,仲有好多值得您既關注。放開啲,人地點諗,由得人地啦,最重要,自己活得自在,活得心安理得,係咪?

大家一齊努力,加油!


TO be continued….

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊咩快樂時, 羊有咩感 and tagged . Bookmark the permalink.

1 Response to 五月之星上集

  1. 518smartmonkey says:

    Waiting patiently for 下集……4 more days to go: )>

Leave a Reply