失蹤人口

失蹤人口?哈,羊一直都喺度,點會係失蹤呀?做咩野?瞓覺,番工,食飯,打波,飲茶,做物理治療,玩新玩具囉…。雖然遲早會無波打,不過,時候未到。打得幾耐咪幾耐囉,無得打至算啦。儘管詛咒羊吧!無有怕喎!都打咗十幾年波,係時候要停,咪停囉,無野係永遠嘅。羊除非盲咗,唔係,有書可以睇嘅!仲有,仲有歌可以聽,有電視,電影可以睇…。

羊唔係唔搵朋友,不過,事實,人人都有自己事情嘛。自己搞得掂,就唔使搵人啦。羊又唔需要訴苦嘅,安安靜靜咪幾好。羊有同朋友食飯,飲咖啡,打波,做運動,無自閉!王醫生,無搵你係我唔好,不過,無事喎,啲時間咁寶貴,留番比你自己輕鬆吓啦。羊有記掛你㗎,唔係點會買本”街市書”呀,總之,在心中啦!羊知道自己事,對住羊咁悶,無謂要你搵話題講啦。當然,如果你想搵人演講吓,羊又好樂意做聽眾嘅!

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感. Bookmark the permalink.

Leave a Reply