難題

其實,諗真尐,羊咩唔適合人多嘅環境。百分百怪羊!羊咩認自我左尐,羊都唔介意比人話古怪嘅,都慣啦。羊真係唔容易相處… 最好不需要理會和照顧其他人,想吃便吃,想睡便睡,想睇書就睇書,十分隨心,十分享受。只是在心情有波動就麻煩尐,然而羊屬於自我收復型,發洩完,無事嘅! 不過,每一次見到老朋友,感覺倒真好。不需要刻意熱身或者找個話題,什麼都可以分享,舒服。

不過,前一排朋友話羊咩唔喜歡”人”。前幾日又同同事討論過,大家都一致認為羊咩係鍾意動物多過人。所以,唔喜歡同人做朋友囉。基本上,羊唔反對嘅。講過成千次喇,羊寧願奉行君子之交,淡如水;都唔想同”人”太親密。有時候,太親密會令人容易過左條警戒線,之後…。

羊係唔鍾意睇啲管理學,經濟學或者同商業有關嘅東西。不過都唔代表羊唔懂、唔明白。羊以前考過成本會計學,成績都見得人㗎!有啲事,唔係要做過老闆先識,喺香港邊個都知買資產係好過租用地!只係,唔係個個人都喜歡高調做人嘅!

弘一大師: 事不可做盡,言不可道盡。
  學一分退讓,討一分便宜;增一分享用,減一分福澤。
  以淡字交友,以聾字止謗;以刻字責己,以弱字禦侮。

About Ellen羊, 阿羊, 羊咩, lamblamb, 大頭羊, Ellen Young

喜歡的人可以每天對他笑,討厭的人連看都懶得看一眼。
This entry was posted in 羊有咩感 and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply